1. Afgelopen bestelling geplaatst via Just Eat. Wij moesten 1 uur en 45 minuten op ons eten wachten. 3x gebeld, chauffeur was steeds onderweg naar ons. Toen het eten eenmaal werd geleverd geen excuses, niks van de bezorger.
    Bij het uitpakken van de bakjes bleek dat de groentecurry en de salade niet bij de chicken briyani zaten.
    Toen weer gebeld, manager gesproken, deze kwam met de belachelijke reden dat je de ene keer wel de groentecurry krijgt en de andere keer de raita niet. Daarna zei hij dag en bedankt en hing op. Maar er staat toch heel duidelijk op de website dat je deze er wel bij krijgt. Biryani "geserveerd met vegetable curry, komkommer, raita en salade.
    Bijzondere Indiase basmati saffraan rijst met als basis: kruiden, amandelen, cashewnoten, rozijnen en kardemom. Ook de onion bhaji waren niet vers en helemaal hard. En toch hiervoor 36.00 Euro betaald. Dit is echt de laatste keer dat ik hier bestel. En ik raad ook iedereen aan om nooit bij dit restaurant te eten of iets te bestellen.