1. Alles was super slecht. Gebruik gemaakt van een groupon bon. Salade bar is zeer beperkt, vroeger was deze vele malen beter. Een paar tafels hadden groupon en maakten gebruik van het buffet, alleen was een tafel er veel eerder dan ons aanwezig. Alle pizza waren op het buffet gelegd en toen wij aankwamen waren de pizzas koud, en taai. Pas 1,5 uur werden sommige pizzas weer vers gebakken. Echter niet voordat die koude rotzooi op was en ook een andere tafel begon te klagen. De pizzas smaken nergens naar, er word zelfs bezuinigd met de kaas die er op gaat. Zeer weinig, smelt niet, gewoon niet lekker. Tonijn pizza op het buffet kreeg zowat pootjes en liep bijna weg. Er was niet veel variatie, veel pizzas met varken en rundvlees.. 1 met kip en 1 vegetarisch. 1 tonijn pizza die je niet eens aan je hond durft te geven. Het is een heel oud restaurant.. niets is vernieuwd qua decor. De droger in de dames wc bestaat al 20 jaar (bij wijze van). Het droogt je handen ook niet maar van de hitte die eruit komt verbrand je zowat. Maar goed serveerster was verder super onvriendelijk. Qua prijs en kwaliteit verhouding zeker niet voor herhaling vatbaar. Vroeger was het hier veel lekkerder. Wat ik belachelijk vond; refill drinken, eerste glas vanaf 2.75, volgende 1 euro en dan mag je alleen hetzelfde drankje bestellen. Continu cola bijv. Waarom zou je niet mogen varieren tussen cola, fanta, sprite? Zelfde prijs alleen een beetje service dat je niet verleent word. Kortom zonde van je geld. Bestel een pizza thuis!