Op dit adres zit nu: Thai Streetfood

1. Ik ben een groot fan van Thailand en kom er regelmatig. In Thailand eet ik daar waar de lokale mensen eten, niet in de grote "toeristen" restaurants. In die lokale zaakjes eet je de echte Thaise gerechten op de juiste wijze bereid. En dat kom ik hier bij Khan Thoong ook tegen. Niks aangepast, gewoon echt zoals het hoort te smaken. Lieve bediening die je graag van dienst zijn. Leuke zaak die de echte Thaise sfeer uitademt. Voor mij een topper waar ik graag kom eten.

Vorige recensies van Peter

• Ik heb hier heerlijk gegeten, sinds deze zaak open is ga ik zeker 2 keer per maand hier eten. Veel verschillende smaken, en zeker niet vlak. Dit komt helemaal overeen met mijn ervaringen in Thailand. Aanraders: Thaise beef salad of de diverse eend gerechten. Vriendelijk en enthousiast personeel, de kok komt zelfs aan tafel vragen hoe het is. Een aanwinst vooor Schiedam.