in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. De weinige keren dat ik uit eten ga beland ik toch altijd weer bij Rhodos, sinds ik dat ontdekt heb. Een zeer gevarieerde kaart met heerlijk klaargemaakte gerechten, van de tzaziki tot de mosselen of het lamsvlees, altijd weer even verrukkelijk. Of je nu met zijn tweeën of met een grotere groep bent, de ene keer kiezend voor een speciaal gerecht, de andere keer iets laten samenstellen door Nikky, omdat het zo moeilijk kiezen is, altijd verrassend en lekker. Niet alleen aan het eten wordt aandacht besteed, maar ook aan de gasten, want dat voel je, je bent een gast voor wie ze alles uit de kast halen, warm en hartelijk. Heerlijk om Nikky te horen zingen bij de Griekse muziek op de achtergrond, het glaasje ouzo bij binnenkomst. Ook kennen zij Italiaanse specialiteiten waarmee zij jaren ervaring hebben opgedaan. Volgende keer ga ik dat zeker eens proberen. Kan haast niet anders dan dat ook een succes is.