1. Op een vrijdag had ik met mijn broer afgesproken voor een etentje bij het Pakhuis, helaas is dit een zeer teleurstellende ervaring geworden.

Toen het hoofdgerecht 40 minuten na het voorgerecht geserveerd werd bleek een gerecht totaal verbrand te zijn. Dit heb ik uiteraard niet geaccepteerd, het gerecht van mijn broer werd niet mee terug genomen, daar het anders koud zou worden heeft hij dit maar opgegeten. Toen hij klaar was kwam de friet die bij zijn gerecht hoorde, dus ook dat maar apart opgegeten. Mijn gerecht was nog steeds niet geleverd.

Toen ik een uur later mijn beklag bij de manager ging doen, reageerde deze ontzettend onbeschoft; een snauw en het aanbod het niet geleverde dan maar niet in rekening te brengen, geen woord van excuus over de gang van zaken. Mijn verbazing was groot, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ook tijdens het wachten werd er vanuit de keuken op een in mijn ogen ontoelaatbare wijze tegen de serveerster geschreeuwd, ik (en de andere aanwezigen) begrepen deze agressieve en overspannen reactie totaal niet, de manier waarop was erg onprofessioneel en onterecht.

Mijn verwondering is groot over de gang van zaken, mijn broer (die ik weinig zie) en ik hadden het doel een gezellige eetafspaak te hebben, helaas is onze avond door de gang van zaken bij Het Pakhuis totaal verpest. Uiteraard voor mij, mijn vrienden en kennissenkring geen etentjes meer bij het Pakhuis.