1. Zaterdag wezen eten daar met een vriendin. We zijn dol op Grieks maar hier hadden we echt een nare ervaring.

Er wordt eerst gevraagd of je huisgemaakt brood wil met tzaziki prima lekker. Maar voor 6 euro! Zeker als je zag wat het brood was. Een dun pannenkoekje. En er mag bij gezegt worden wat het kost.

We hadden zin in allemaal verschillende voorgerechten ipv voor en hoofd etc.
    Keftedakia, spanakopita, gevulde champions en feta saganaki bestedt.

Het was echt smakeloos. Spanakopita spinazie in bladerdeeg met beetje kaas bovenop. Eigenlijk iets te lang in de over gezeten. Totaal niet op smaak. De feta was binnenin nog koud van de koelkast waarschijnlijk. De gevulde champignons waren schijfjes met paprika drijvend in de saus. Ik schrok er gewoon van.

Ik ben dit jaar nog in Griekenland geweest en zou er onze Griekse vriend niet mee naar toe durven nemen! Toen men vroeg of het smaakte dit ook eerlijk gezegt. Oh wat raar onze kok komt uit Rhodos!? Werkelijk waar ik zou zo zeggen dat er een Nederlander die heel slecht kan koken in stond.

En het drinken 2 euro nog wat in het smalste longdrink glas wat ze konden vinden. Echt slecht.

Ze wilde nog gratis koffie aan bieden we zouden liever zien dat er iets met de rekening gedaan kon worden dat kon de eigenaresse zelf niet! Tuurlijk! 71 euro...we hebben spijt dat we niet eerder zijn weg gegaan. Maar helaas niet alles tegelijk opgedient gekregen en toch van gegeten en wat doe je dan als brave burger.....betalen.

Wij komen hier noooooooooit meer terug. Wil je echt lekker eten en echt Grieks zoek verder naar iets anders geloof me.

1,2