1. Horror! Dat is het enige woord dat past bij dit restaurant. Vreetschuur op z'n aller- allerslechtst. Voor het eerst en het laatst. Ik weet amper waar te beginnen om deze ervaring onder woorden te brengen.
    Van de vette warme oliedampen aan tafel, het rookhok naast de toetjes of de schijtrij voor de toiletten (eenmaal 'geleegd' schoof iedereen weer direct aan bij het buffet). M'n maag draait er weer van om. Dit vraagt om een bezoek van de Smaakpolitie! Het meest stoorde me de kwaliteit. Alles aan en op de buffetten was goedkoop en van basis-kwaliteit. Cheap groothandel snacks, goedkope drank. Waar betaal je in godsnaam 30 euro voor? In een doorsnee frituur wordt voedsel en het vak serieuzer genomen dan hier. In ieder geval met meer liefde bereid.
    Wie van dit voedsel geniet, weet echt niet wat eten is. Iedere brasserie in Almere levert goedkoper en betere gerechten af dan Atlantis. Horror!!

1,1