Op dit adres zit nu: La Canasta

1. Afgelopen zaterdag voor het eerst, en tevens voor het laatst, bij Los Amigos gegeten. Alles wat de gastheer/-vrouw en bedieningsmedewerkers deden, behoefden aandacht en/of verbetering.

We hadden gereserveerd en om iets speciaals gevraagd vanwege een jarige in het gezelschap. Met de reservering was niets gedaan, evenals met het speciale kleine gebaar (dat overigens wel bevestigd was). De bediening was niet op elkaar ingespeeld, communiceerden niet met elkaar en duidelijke aansturing ontbrak. Met vele aandachtspunten / verbeter punten als gevolg.

Men kende de kaart niet. Wist niet wat voor tapas ze de klanten aanboden. Gaven geen toelichting op wat voor soort tapas we kregen bij het uitserveren. Serveerden vieze glazen. Hadden een te nonchalante houding/gedrag en verbale communicatie ("als je niet na wilt denken, kun je de selectie van diverse tapashapjes pakken"). Gebruikten geen dienbladen, maar pakten glazen bij de rand vast. Droegen geen professionele/nette bedrijfskleding. Lieten ons lang wachten op nieuw drinken.

En last but not least: ze wuifden onze opbouwende kritiek weg. Als we tenminste nog erg lekker gegeten zouden hebben...

4,5