Op dit adres zit nu: Auberge 1953

1. Ontevreden gast

Wat een aanfluiting zeg dit restaurant. Ze proberen een luxe uitstraling te creëren, met de inrichting lukt dit ook wel. Maar wat een vreselijke eigenaren. De gastvrouw mag eigenlijk deze titel niet dragen, je moet vooral niks vragen over hoe de menukaart werkt. Dan begint ze te schreeuwen zodat het hele restaurant naar je kijkt en mee kan genieten van het gesprek. Als je vervolgens zegt dat je niet zo behandeld wilt worden als je alleen maar een vraag stelt en dat je liever dan ergens heen gaat waar je wel normaal als gast wordt behandeld, dan wordt de menukaart uit je handen getrokken. Haar man, de eigenaar, komt nog naar haar toe dat ze wat zachter moet praten, dat is al duidelijk een teken dat het vaker gebeurd anders lijkt mij dat je het gesprek wel even overneemt. Vervolgens kan er geen excuses af, van alle 2 niet, en gaven ze ons ook nog is het gevoel dat wij fout zijn geweest. Kortom nog nooit zo slecht in een restaurant behandeld en zullen zeker hier nooit meer terg komen of het aanbevelen. Wat een arrogantie!

1. Mensen vertonen agressiviteit om ongelijk te verbloemen, ons restaurant bestaat al bijna 37 jaar, als wij mensen zo behandelen, zoals zij doen voorkomen, waren we al 36 jaar geleden failliet geweest, we hadden die avond 82 couverts, omdat we het zo slecht doe denk ik.