1. Voor een niet al te uitgebreide maaltijd gingen mijn schoonzus en ik naar Tommy's. Niet gereserveerd, een uur of 18, maar konden toch terecht hoewel er veel tafeltjes met bordjes met het opschrift "gereserveerd" stonden.
    Eerst buiten in de gezellige tuin een drankje en een broodje vooraf genomen. Prima brood, lekkere zelfgemaakte boters, kruiden en een met italiaanse kruiden en chorizo worst, en olijfolie. Binnen onze maaltijd genuttigd, ik had vis van het seizoen, heilbotfilet, was hartstikke lekker, mooi gegaard! Mijn schoonzus had de pasta Pesto met reuzen gamba's, volgens haar ook prima!
    Gezellige ambiance, vriendelijk en voorkomende bediening, en de prijs niets over te zeggen! Kortom, dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Kleine kanttekening; Buiten was misschien wel een beetje onderhoud en wat meer zorg voor de tuin nodig. De tafeltjes met bloempotten erop hadden wat modder erop en de boel was echt uitgebloeid, maar ach wie verwacht nu nog buiten te kunnen zitten op 18 oktober, dus vergeef ze dat wel!