Op dit adres zit nu: Déli Deluxe

1. Zaterdagmiddag even een broodje eten bij Delifrance. 12.30 waren we daar en vonden een plekje op het terras. Na twee keer gevraagd te hebben om te mogen bestellen (antwoord: "kom zo bij je") konden we dan na tien minuten bestellen. Een rivella light hadden ze niet (stond wel op de kaart), ok dan een cola light.

Na 15 minuten kregen we dan de drankjes en bestelden we twee italiaanse bollen met tonijnsalade. De italiaanse bollen waren op. Ik vroeg welke broodjes er dan wel waren. Ze ging even kijken en kwam terug met een bord waarop 3 verschillende broodjes lagen. Ik wees een broodje aan en vroeg haar wat het voor broodje was. Dit wist ze niet en wilde binnen wel even gaan vragen. Dit hoefde van ons niet en bestelden twee broodjes (geelgekleurd, waarschijnlijk mais).

Na 15 minuten kwam een ander meisje met twee broodjes waarvan 1 broodje de juiste bestelling was en het ander gewoon een wit broodje was. Ik vertelde haar dat we twee dezelfde broodjes hadden besteld. Ze nam mijn broodje mee en kwam even later terug met hetzelfde maar dan met twee witte broodjes. Ik zei haar nogmaals dat dit niet was waar ik om had gevraagd en wat het probleem was. Er kwam een jongeman bij en die vertelde het meisje om de goede bestelling mee te nemen en in de keuken te laten zien en dan moest het wel goed komen? Toen kwam ze terug en durfde mij te zeggen dat ze dat broodje niet meer hadden en ik de volgende keer duidelijker moest aangeven welk broodje ik wilde. Ik gaf aan dat ik dat ook had gedaan en ze liep weg??

Personeel geïrriteerd onder elkaar. Mensen naast ons kregen koffie zonder suiker, melk, lepeltje. Personeel riep geïrriteerd naar elkaar (na vraag van mensen of ze een lepeltje hadden) kun je misschien ook eens denken aan lepeltjes, suiker en melk! Iedereen deed maar wat. Laatste keer dat ik hier wat eet! Gelukkig scheen het zonnetje dat maakte alles goed :)

Smerig was het er ook, er stond een wagentje buiten vol met afval en borden etc.. Is dit nodig? Zag het bij de buren niet op het terras. Daar was helaas geen plek.

5,3

1. Bonjour Peggy,

Wij vinden het vervelend te vernemen dat niet aan uw verwachtingen is voldaan en hiervoor willen wij onze excuses aanbieden.

Délifrance heeft gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Hierop worden medewerkers regelmatig in- en extern getraind en gecontroleerd. Wij betreuren het dat uw ervaring helaas anders is en u niet naar behoren bent geholpen.

Wij sturen uw bericht door naar de ondernemer. Tevens zal onze Franchise Consultant bij zijn eerstvolgende bezoek onderstaande met de ondernemer doornemen om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug als gast bij één van de restaurants van Délifrance.

Délifrance Nederland