Op dit adres zit nu: De Lichttoren

1. Gisteren naar Usine gegaan met onze 2 kinderen. Het duurde erg lang voordat er iemand naar ons tafeltje kwam. Om kaart gevraagd, niet gekregen. Kaart van "buren" gekregen. Uiteindelijk mochten we na 20 minuten bestellen. Drankjes kwamen snel, aan serveerster gevraagd of er een potje eten voor onze jongste kon worden opgewarmd. Toen ons hoofdgerecht kwam was het potje er nog steeds niet (en het is zo handig als kleine gegeten heeft als ons hoofdgerecht komt). Serveerster ging even kijken in de keuken. Zij kwam terug met een potje wat veel te lang verwarmd was. Terwijl tijd door ons aangegeven was, dit staat ook op potje. Serveerster hoorde onze klacht aan en gaf laconiek aan dat het dan wel druk zou zijn in de keuken, ze lachte een keer en dat was het dan. Eten was oke, maar saai en niet erg bijzonder. Jong bedienend personeel, wat te weinig ervaring heeft, jammer, want locatie is erg leuk.

5,5