1. Mijn vrouw en ik hebben op 9 januari 2010 een koffie en een chocomel met slagroom en twee saucijsenbroodjes besteld.

Vrij snel kwam de koffie en de chocomel en tot onze verbazing ook de saucijsenbroodjes. Mijn vrouw startte als eerste met haar broodje.
    Deze bleek niet erg warm te zijn en ze ging vervolgens met haar eigen en mijn broodje verhaal halen aan de bar.
    Er werd voorgesteld om de broodjes opnieuw te verwarmen.

Dit heeft mijn vrouw geweigerd, aangezien ze al misselijk werd van de gedachte dat dit dan de derde baksessie van de broodjes zou worden. Bij navraag bleek dat de broodjes snel even verwarmd waren in de magnetron.

Een lekkere sauzijsenbroodje hoort 10 min bij 170 graden in een heteluchtoven verwarmd te worden.

We hebben daarom maar gekozen voor een tosti. Daar kan toch niemand wat aan verprutsen.

Tosties opgegeten en daarna snel afrekenen.

Wat mag zoiets kosten? Rond de 10 Euro is redelijk toch?

Afgerekend € 12,80. Bij navraag bleek dat mijn sauijsenbroodje gewoon betaald moest worden volgens de uitbaatster en dat er met mijn saucijsenbroodje niks mis was gweest.

Hier komen we dus echt nooit weer. Schande!