1. Rechtgezet: We hebben even de recensies t/m 2010 terug gelezen. Het is nu niet meer zoals destijds beschreven werd. Het vreetschuurgevoel en de onpersoonlijke bediening is écht niet meer, dat was indertijd soms wel.

We komen hier al minstens 15 jaar lang minimaal 1x per maand. En nee, niet omdat het dichtbij is, we komen immers niet uit Deurne.
    Het personeel is er ERG op vooruit gegaan, zeer vriendelijk en serveert tegelijk met de kaart een glaasje ouzo. 2 maanden geleden is alles verbouwd en zijn er nieuwe zitjes geplaatst, zeer sfeervol.
    Soms moet je (ook bij reservering) even wachten tot er een tafeltje vrij is, natafelen kunnen ze niet altijd goed incalculeren.
    Het is in het weekend altijd super druk en dan kan het wat rumoerig zijn. Door de week is het iets minder druk maar toch altijd nog behoorlijk vol.
    Het is ons in al die jaren 1x gebeurd dat ze ons vergeten waren maar ze losten dit netjes op met een gratis drankje én een klein flesje wijn om mee naar huis te nemen.
    Het eten is altijd lekker en het saladebuffet uitgebreid en vrij van te nemen zoveel je wil zonder meerkosten. Frietjes vinden we niet lekker maar als je dat aangeeft krijg je extra rijst.
    Jammer dat de kotopoulo met mavodaphnesaus van de kaart af is maar bij navraag werd die toch voor ons gemaakt.
    En dan die Pagoto Sicca als toetje, heerlijk!!!!

We blijven graag terugkomen.

Vorige recensies van Anita

• Laatste jaar een stuk beter geworden. Gratis glaasje ouzo bij binnenkomst. Grote uitgebreide saladebar waar je eventueel je voorgerecht van kan maken. Grote porties. Als je door de week komt heeft het personeel wat meer tijd omdat het dan wat rustiger is, maar altijd nog druk! Als je in een hoekje gezet wordt kan je altijd nog vragen om een groter tafeltje en even wachten met een drankje, doen wij ook! Goedkoop!!
    Heerlijke Pagoto Sicca.