Op deze locatie zit nu 'De Leeuwerik'

1. Fam. van den Berg

Op zaterdag 9-1-2010 om 16.45 heeft mijn vrouw 2 x tomatensoep en 2 x doorgebakken loempia gekocht. De tomatensoep was veel te dun (wel redelijk van smaak) en de loempia's waren niet doorgebakken en zeer slecht van smaak. Met wat maggi hebben we er alsnog wat smaak aangekregen, maar het leek er op dat de loempia's waren voorgebakken en met de magnetron warm waren gemaakt. Slap, slap en nog eens slap.

Als Happy Family de oude "Kong Fai" wil evenaren moeten ze nog heel wat goodwill bij de bevolking kweken. Happy Family timmert niet aan de weg, heeft te jonge bediening waar niet echt professionaliteit, warmte en gezelligheid vanaf straalt. Je gaat naar de Chinees voor een goed prodruct dat met zorg en liefde wordt bereid.

De loempia kreeg mijn vrouw mee in een platic zak waar de loempia's bij -7 graden gewoon bovenuit staken. Tijdens de bestelling is er geen woord gesproken. Dus gezellig?

Dan weet ik wel betere plaatsen waar het gezelliger is en waar ik meer kwaliteit voor mijn geld krijg.

Dus Happy Family : Doe er eens wat aan en zorg dat het ook "Happy Customer" wordt.

Vorige recensies van Fam. van den Berg

• Een restaurant met vriendelijk personeel en goede gerechten.

Het Hotel & Chinees Restaurant "Happy Family" heette voorheen "Kong Fai". De gastvrijheid, vriendelijkheid, gemoedelijkheid en kwaliteit van het eten zijn hetzelfde gebleven, dus gewoon goed!

Het restaurant- en hotelgedeelte moeten nog verder worden aangekleed zodat er een warmere sfeer ontstaat.

Na een middagje kuuroord is het aangenaam bijkomen met een heerlijke maaltijd van Happy Family.