1. Vorige week waren we een nachtje weg in een hotel in Epe. Het hotel beviel, maar had weinig spannends... Eten om 20.30 uur was moeilijk, maar kon wel: een 'plate' vis of vlees voor 15 euro of buffet voor 25 euro; restjes happen om 20.30 uur leek ons iets te duur voor 25 euro. En dan een vegetarische plate voor Barbara: Vegetarische Pizza! :-S.

Dus besloten we op zoek te gaan naar een restaurantje in Epe, net zoals u dit nu waarschijnlijk ook doet... U mag van ons aannemen: het is ons echt goed bevallen en we zijn door de eigenaar echt in de watten gelegd! Het was heftig sneeuwweer en we waren alleen: zonder sputteren waren we van harte welkom (we hadden vooraf even gebeld) en alles werd uit de kast gehaald om het ons naar ons zin te maken.

Kort maar krachtig: absoluut de moeite waard voor een gezellig en romantisch etentje. Zoals de vorige schrijver ook aangaf: van de buitenkant moeten ze het niet hebben en lijkt het op een voetbal kantine. De gezellige, sfeervolle binnenkant maakt dat echt goed!

Gr.

Barbara en Kris.