Op dit adres zit nu: King of India

1. Zijn voordat we gereserveerd hebben in de zaak geweest. De gastvrouw was toen erg vriendelijk. En vandaar dat we gereserveerd hadden. Ze wist dat ik die dag jarig was. De gastvrouw van een paar dagen geleden was er met binnenkomst. Maar ze feliciteerde in het voorbijgaan. En mijn vrouw feliciteerde ze niet.

Eenmaal aan tafel vroeg ze naar een drankje, ik wilde warme chocolademelk. De gastheer keek even moeilijk maar bedacht er wel wat op. Het werd in een longdrink glas geserveerd wat even in de magnetron had gestaan. Gevolg lauwe chocolademelk en er zat geen koekje bij. Drankje van mijn vrouw werd zo op tafel gepoft. Terwijl ze nog met de vorige tafel in gesprek was. Dit gebeurde constant!

Het hoofdgerecht besteld, een zigeuner schotel. Gevraagd naar soorten vlees. En gevraagd naar andere sauzen, was niet mogelijk. Alleen warme groenten bij besteld. Alleen deze nooit gekregen!

Daar kwam de schotel aan. Onooglijke schaal, met daarop vlees, als je het zo mag noemen. De kruiden en de uien waren in overvloed er overheen gesmeerd. Uien hebben een overheersende smaak. Niet lekker!
    de worst en gehakt waren niet warm en rood van binnen. De kip hebben we niet aangeraakt. De aardappelen kwamen uit de frituurpan.

De gastvrouw is totaal niet vriendelijk en ongeschikt voor dit werk! Ze snauwde al het personeel af, in het bijzijn van de klanten.

Met afrekenen hebben we het gezegd, maar ze deed er niks aan. Moesten eerst de warme groenten er nog bij betalen. Maar daar heb ik wat van gezegd. Dus uiteindelijk ruim 45 euro afrekenen en niks gehad.

Wij vonden het een waardeloze tent!!

Gegroet Simon en zijn vrouw.

1,2