1. W 34 punten

We namen het 3 gangen menu. Het eten was goed. Jammer dat er heel veel tijd tussen zat voordat we de kaart kregen, hier zelf om moeten vragen. Met binnenkomst en het voorgerecht duurde het dik anderhalf uur.

Het hoofdgerecht: erg klein schaaltje met wat frietjes... deze mochten bijbesteld worden, maar deze hebben we nooit gekregen. We hadden de hoofdmaaltijd al 40 minuten op toen ze kwamen afruimen. Gemeld dat we frietjes hadden besteld en niet gekregen... alleen een sorry.

Niemand kwam tussentijds vragen of kijken of alles naar wens was, waardoor wij maar 1 wijntje hebben gedronken en best dorst hadden... bij het toetje ging het weer mis. Er kwam 2x drieluik terwijl er 1 kaasplankje moest zijn. Weer geen reactie en weer werd er niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Zelf maar om water gevraagd. Weer heel lang met lege borden voor onze neus gezeten. We hadden nog zin in koffie maar waren het door de slechte service en slechte gastvrijheid meer dan zat.

Er werd niet gevraagd of alles naar wens was bij het afrekenen... erg jammer!! Een drankje van het huis of een koffie aanbieden had veel goed gemaakt. Nu naar huis vertrokken met een negatief gevoel over nr 7. Want uit eten gaan betekent een combinatie van lekker, goed eten met een prettige gastvrijheid en goeie service en dat was vanavond voor ons niet t geval.

Jammer personeel van nr 7... jullie hebben kansen om het op te lossen laten liggen.