in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Stephen Eustace

Ik ga regelmatig naar Restaurant Rhodos, sinds 2008 of zo. Ik kan het omschrijven als een klein stukje Griekenland in Limburg. Wij worden altijd met een warm welkom binnengelaten met een welkomst glaasje ouzo. Alles wordt met liefde gemaakt, en dat proef je. Alle vis komt uit zeevis Rotterdam en is dagvers, dat kan ik niet zeggen over een paar andere concurrenten in Weert! Hier betaal je voor top kwaliteit eten, bereid met verse ingredienten en olijf olie direct geimporteerd uit Griekenland. Vraag voor een verassings menu en krijg je niet een maltijd maar een ervaring!

Als ik ga uit eten wil ik een ervaring, er zijn weinig restaurants waar ik dat krijg maar bij Rhodos wel. Relaxed eten in je eentje of met vrienden, echt een aanrader als je in Weert bent! Als je meer geld had zou ik iedere week daar gaan eten!

Vorige recensies van Stephen Eustace

• Stephen Eustace

Ik kom nu al 2 jaar (?) bij Nikki en ik heb het altijd naar mijn zin gehad. Het eten is altijd vers, en vooral met liefde gemaakt. Ze gebruiken altijd verse vis en griekse olijf olie (onwijs lekker).

Verder Nikki weet precies wat wij lekker vinden, zij onthoudt gewoon alles en de drank staat al bijna klaar voor dat we onze jas af hebben. Ik ga altijd naar Rhodos met een groep vrienden en wij blijven altijd tot sluitings tijd.

Verder iets over de sfeer, ik heb vanavond lekker naar het muziek van Haris Alexiou geluistered samen met de prachtig stem van Nikki die meezingt.

Tenslotte, nog iets over de salade van Stelios. Stelios maakt voor mij altijd een speciale salade, het heeft nog geen naam maar vraag maar voor zijn lekker salade, met liefde gemaakt.