1. Tja, wat moeten we hier eens van zeggen. Ik geloof niet dat ik ooit een gezellige Chinees heb gezien, dus over het gebrek aan sfeer zal ik maar niet klagen. Het restaurant is veel te groot, ofwel het is veel te rustig. Het klopt in ieder geval niet, je hoort nog net geen echo. De bediening is echt Chinees. Overdreven vriendelijk, vooral heel nep. Ik betaal er altijd meer dan dat ik zou willen, en bedenk me iedere keer dat ik voor dat geld ergens anders in ieder geval gezelliger gegeten had kunnen hebben. Toch komen we er regelmatig, want het eten is gewoon perfect. De kaart is veel te uitgebreid, met 800 gerechten geen idee wat ik moet kiezen, maar het smaakt altijd goed en ziet er keurig uit. Een aanrader om met vrienden te gaan eten, met een familiefeest, maar verwacht geen intieme romantiek.