1. Op eerste kerstdag heb ik samen met mijn man, kind en ouders ook in dit restaurant gegeten. Het restaurant is zeer mooi ingericht. Voor de zomervakantie ben ik één keer wezen eten in dit restaurant en toen was het vrij klein. Maar vandaag de dag is hij groter geworden en heeft een leuke sfeer. De verbouwing heeft niets aan de sfeer veranderd en is zeker positief.

Op kerstdag hebben we een speciale menukaart gekregen met allerlei lekkernijen. Dit was allemaal prima. Ik heb ook aan een van de medewerkers gevraagd of zij wat leuks hadden voor mijn kind, zodat hij zichzelf een beetje kon vermaken. Vervolgens kwam ze aan met een pot vol potloden en een leuke kleurplaat. Hartstikke leuk en is goed over nagedacht.

Over de bediening valt niet veel te vertellen. Er werken voornamelijk meiden tussen (ongeveer) de 18 en 25 die hartstikke spontaan en open zijn naar de klanten. Als wij vragen hadden over het eten, konden ze ook feilloos uitleggen hoe en wat.

Daarnaast heeft dit restaurant een grote rookkamer. In deze rookkamer staat een gokkast, een hoge tafel met krukken en een automaat om je voorraad (sigaretten) te herladen.

Al bij al een hartstikke leuk en gezellig restaurant en zeker de moeite waard om er een keer te eten.