Op deze locatie zit nu 'Restaurant Hanssen'

in Oisterwijk

€€€
  1. We zijn helemaal in de watten gelegd door Alwin en Ronald. We hadden al 2 erg goede ervaringen achter de rug maar deze overtrof onze stoutste dromen. De hapjes bij het aperitief (sauvignon blanc) werden in een boom uitgeserveerd, erg origineel. Hierna de amuse met bloemkool, kerrie en perzik, je moet er maar op komen. Het voorgerecht met st. Jakobsschelpen met piccalilly begeleid door een Australische verdejo was erg goed. De snoekbaars op een bedje van zeewier begeleid door een subtiele pessac leognan mooi. Hierna de klapper. Eenden borst en bout met zeer smakelijke pompoen en andere lekkernijen begeleid door een Italiaanse valpolicella Ripasso en een Argentijnse shiraz, verrukkelijk. Het dessert van chocolade en marsepein werd begeleid van (let op) Coteaux du Layon, witte Banyuls en een versterkt Muscadelle van het huis Torres. Als afsluiter de espresso met een mandarijnen likeur uit Sicilië. Kortom een aanrader voor de avontuurlijke fijnproever.