1. rooney en anouck

Wij hebben lekker gegeten bij bistro Sante afgelopen weekend met nieuwjaar. Het was redelijk druk en we werden heel goed ontvangen door de meiden die in de bediening stonden vrijdagavond. Onze jassen werden aangenomen en we werden naar ons tafeltje gebracht. We kregen de menu kaart en mijn vriendin en ik namen allebei als voorgerecht een lekker vis trio.

De vis trio bestond uit paling, zalm, garnalen, sla, tomaat en citroen, al met al een heerlijk voorgerecht. Vol spanning zaten we te wachten op ons hoofdgerecht, dat waren 2 mix-grill, een heerlijke spies met behoorlijk veel vlees erop. Het was goed gekruid en de salade die je op je bord krijgt ,die was ook heel erg lekker. De prijzen die ze er voor vroegen waren niet veel vergeleken met het vlees en zo wat je krijgt. Ik raad iedereen aan om lekker ook een keertje bij Sante te eten, wij gaan het zeker nog een keertje proberen.