Op dit adres zit nu: La Place

1. Wat een service!!

Wij waren op kamp met een grote groep kinderen. Onze buschauffeur had blijkbaar haast en had alle tassen bij het kamphuis eruit gegooid, en snel de klep dicht gedaan en is weggereden. En wel weggereden met nog 2 tassen van twee kids erin. Resultaat: 2 kinderen in tranen. De chauffeur wilde niet terug rijden en zou de tassen wel bij de gevonden voorwerpen bij zijn bedrijf neer zetten (waar we ze de volgende dag op konden halen). Uiteraard was dit voor ons geen optie, en hij zou ze dan wel bij het AC restaurant langs de snelweg neergooien, zodat we ze daar op konden halen.

Bij het AC restaurant Hendrik Ido Ambacht hebben ze net zo lang op de tassen gepast, totdat wij ze konden ophalen. Wat een service! Ondanks deze slechte start, heeft het personeel van het AC restaurant ervoor gezorgd dat we weer twee blije gezichtjes zagen na terugkomst op het kamphuis, en we een geslaagd kampweekend hebben gehad.

Ontzettend bedankt!!!