1. Afgelopen donderdag hier geluncht, was een drama!!

Al eerder de salade met gamba's hier gegeten in een mandje van parmesaanse kaas die toen erg lekker was, daarom hier heen met mijn vijf (schoon)zussen. Drie dames de salade besteld, twee de mini panini's met twee soepjes en één de grote panini.

Na een tijd te hebben gewacht werden de salades gebracht zonder het mandje van parmezaan, een groot bord sla met vijf gamba's voor 12,50. Gevraagd naar de parmezaanse kaas, daar waren ze mee gestopt vertelde de serveerster, daar voor in de plaats croutons! Mini panini's terug gegeven, waren heel droog, kruimelden helemaal uit elkaar, heel lang gewacht voor ze er weer mee terugkwamen met dezelfde panini's en koude soep, gewoon een poosje in de keuken gestaan...

Tot mijn grote verbazing kwamen er toch nog drie mandjes kaas uit de keuken toen we de gamba's hadden opgegeten, zonder het bord sla en de panini's weer terug. Wat een toestand, gezegd dat we niets meer hoefden, dat we er flink de pest in hadden dat het zo fout kon gaan allemaal, krijg je nog een grote mond ook!!
    Van de zes dames hebben er twee helemaal niet gegeten, drie alleen wat sla met de gamba's, de sfeer was compleet weg.

Toch nog een drankje aangeboden gekregen maar daar voor bedankt, hier wilden we alleen maar weg. De rekening gevraagd, die werd door een boze bedrijfsleider op de tafel gegooid, toch nog 73 euro, zonder iets te zeggen en liep gelijk weg!

We hebben het geld op tafel gelegd, zijn langs haar heen gelopen en heeft niets meer gezegd, geen sorry, geen dank je wel, geen tot ziens. Niets, zo onbeschoft!!

Hier komen we dus echt nooit meer!!