1. Leonie Kuijpens

Vanavond hier shoarma besteld. Een shoarma schotel en een los broodje shoarma...Jemig wat was dat slecht. Natte slappe patat..geen shoarma maar vettige döner kebab. Totaal smakeloos en vet. Bij de shoarma schotel zaten zelfs geen shoarma broodje maar mini pistoletjes. Nou jaah! Toen we belden met het restaurant om te vertellen dat hetgeen we hadden besteld niet overeen kwam met hetgeen we hadden gekregen, sprak de persoon aan de telefoon opeens geen Nederlands meer. Natuurlijk!! Later werden we teruggebeld door iemand die had gehoord dat we niet tevreden waren. De uitleg was...hij vond shoarma niet lekker en daarom wanneer iemand shoarma besteld dan krijgen ze döner kebab. Logisch toch? Op de rest van onze klachten kwam hij niet terug laat staan dat we ons geld terug kregen! Waardeloze tent. Slecht eten...en dan bedoel ik ook echt slecht, vies, en koud? Alles ging zo de vuilnisbak in. :-(