1. Ria Bakker

Circa een week van tevoren gereserveerd voor 10 personen en o.a. een glutenvrije maaltijd. Was geen probleem, maar gebeurt er? Er is totaal geen rekening gehouden met deze bestelling. Jammer als je een dieet hebt, maar je moet het er maar mee doen, lijkt de tendens. Dat je niet voor je lol dergelijk eten bestelt, maar omdat je er ziek van wordt komt kennelijk niet in het hoofd op. Verder waren warm bestelde borden koud, stonden er twee armzalig gevulde bakjes met sla en twee met patatjes op tafel voor 9 personen en werd een pannacotta die in het menu stond met frambozenijs zonder het ijs geserveerd en hadden we dat toch echt verkeerd begrepen! Het is dat je niet zomaar ergens anders kan binnenstappen voor een glutenvrije maaltijd, maar dit was meteen de laatste keer in dit restaurant! Geen aanrader.
    Dit was de laatste.

3,7