1. Gisteren in dit restaurant gegeten. We hadden gereserveerd en direct bij binnenkomst werden we naar ons tafeltje begeleid. Onze jassen konden we aan de kapstok achter ons hangen. Het is deels een grillrestaurant, dus ik hield al rekening met de geur na afloop. De kaart is erg uitgebreid. Wat ik niet had verwacht is dat er ook sushi's op de kaart staan. Verder staan de bekende Koreaanse gerechten op de menukaart en zelfs ijs, wat niet vanzelfsprekend is voor all you can eat. De bediening bestaat uit een jong enthousiast team. De bediening was zo attent geweest om ons extra kommetjes te brengen toen we zeiden dat we sommige gerechten met elkaar wilden delen. Het eten was gevarieerd, van sushi's tot noodles, bimbambap en gemarineerd vlees voor de grill. Het is overigens zelf grillen wat we erg gezellig vonden. Een aanrader is de seafood pancake en de BBQ gerechten. We hebben een hele gezellige avond gehad en genoten van het eten. Bediening was prima. De rekening was geen verrassing omdat het een vaste prijs is. Erg leuk om heen te gaan met vrienden of familie.