Op dit adres zit nu: Restaurant Vrij

1. Afgelopen weekend hier gegeten omdat het er van de buitenkant altijd gezellig uitziet. Sfeer was zeker erg goed alleen het eten zeer teleurstellend. We hadden de spareribs en een "oosterse" salade met zwaardvis. Goed de spareribs vielen inderdaad van het bot maar wel omdat ze naar mijn idee suf waren gekookt. Erg kort op de gril en weinig smaak. Het meest teleurstellende was wel echt de oosterse salade. Salade die werd geserveerd was gelijk aan de salade die als sidedish bij de spareribs werd gegeven. Ik ben dol op oosters eten maar dan verwacht ik wel iets van een pepertje, limoen, koriander sojasaus IETS! Het was een normale salade met een matig stukje vis erbij. Ondanks dat het er leuk uitziet zal ik hier zeker nooit meer gaan eten.

4,7

1. ik kan mij de teleurstelling van de oosterse salade voorstellen en mevrouw heeft wat dat betreft zeker een terecht kritische aanmerking gemaakt, wij hadden het op de kaart moeten zetten als zijnde een maaltijdsalade met zwaardvis dan was de verwachting anders geweest en was de salade wellicht ook door mevrouw goed ontvangen, de salade is veel verkocht en door veel gasten als zeer smakelijk beoordeeld.
    wat de spareribs betreft ben ik bang dat de teleurstelling van de oosterse salade de beoordeling van de spareribs heeft beïnvloed, onze spareribs worden door onze gasten lovend ontvangen en gasten komen hier met grote regelmaat speciaal voor terug, uiteraard valt over persoonlijke smaak niet te twisten.

2. Hartelijk dank voor de reactie. De smaak van de spareribs is zeker niet beïnvloed door de salade.Vonden we de spareribs maar lekker, je laat niet voor niets meer dan helft op je bord liggen. Hopelijk staat het "Oosterse" niet meer bij de salade.