1. peter de with

Op 28-9-2014 zijn wij na een lange tijd weer eens uit eten geweest na de geboorte van onze zoon. Vol verwachting gingen wij naar de Haas die altijd zo goed was.

Echter...
    Wij kregen een tafel achterin een hoek, geen enkel probleem normaal gesproken. Maar dit keer zat er een grote groep mensen voor ons, die het nodig achtte om het hele restaurant mee te laten genieten van hun verhaal (Inmiddels weten wij alle belasting aangiftes van deze familie). Dit heeft erin geresulteerd dat wij tijdens het wachten op ons hoofdgerecht en tijdens het eten van het hoofdgerecht geen enkel woord met elkaar hebben kunnen spreken.

Nadat wij het meer dan zat waren hebben wij dit aangegeven maar hier werd weinig mee gedaan, de rekening werd er snel op tafel geschoven en met een hoop geschreeuw gingen ze dan eindelijk weg. Bij het betalen hebben wij dit nogmaals aangegeven, de ober gaf aan dat hij er iets van gehoord heeft en dat hij het jammer vond... Terwijl wij wel 93.00 euro voor 2 personen afrekende (wat wij normaal met liefde doen, maar dan verwacht je wel een leuke avond). Dan mag je naar onze mening wel wat anders reageren dan met "ja het is jammer"....

Het eten was erg goed, mooi op smaak. Genoeg garnituur.

Jammer vind ik dat er dit keer heel slecht gekeken werd of we nog wat drinken wilden, zelf tot 2 keer toe moeten vragen of ik a.u.b nog wat mocht bestellen.

Jammer dat onze avond zo is verlopen, wij kwamen tot gisteren heel graag lunchen en dineren bij De Haas, maar ik denk dat wij de volgende week besluiten om een deurtje verder te gaan.