1. Ik was uitgenodigd door familie en heb daar met kerst gegeten.
    Zag er vanbuiten en vanbinnen veelbelovend uit, maar helaas zette dat niet door in de bediening en de kwaliteit van het eten.

Voorgerecht a 14,50 was een Hollandse garnalencocktail waar veel groen in verwerkt was en misschien 15 a 20 garnaaltjes te bespeuren waren, de whiskeysaus moest ik zoeken en zat ergens over 5 garnaaltjes heen, moet met een theelepeltje zijn overgoten, want meer was het niet.

Hoofdgerecht was een Trio bestaande uit 3 soorten vlees warvan 1 heel taai en dat heb ik laten staan. Familie had eendenborst die de pan maar net had gezien, want nog veel te rood en moest terug naar de keuken, daarna niet veel beter. Er werd om nog een witte wijn gevraagd en ze verstaan water, in een fles en je mag zelf inschenken. Nagerecht hebben we maar niet meer genomen. Toen we de rekening vroegen en vertrokken werd er niet eens gedag gezegd of bedankt en tot ziens, geen jassen meer aangegeven, al met al geen hoogvlieger. Kortom geen herhaling meer!