1. Je kunt zowel binnen als buiten zitten. Wij zaten buiten.

Jammer dat de ambulance met sirene 3 keer langs kwam en dat deed best pijn aan je gehoor. Ook zat ik op een houten bankje zonder kussen, waardoor ik op een gegeven moment toch een houten achterwerk kreeg. Een kussentje zou toch lekker zijn. Verder is het een mooi ingericht restaurant.

We hadden ieder een 3 gangen menu. Ik had de biologische carpaccio salade, sliptong en als nagerecht de kazandibi. De carpaccio salade was zeer smaakvol en is zeker de moeite waard om nog eens te nemen. De slibtong (x2) vond ik wat minder. Ik heb ze beter gegeten. Helaas kreeg ik maar 1 schijfje citroen met een dikke schil waardoor er weinig citroensap uit kwam. Desondanks heb ik er toch van genoten. Maar kon beter!

Het kazandibi nagerecht vond ik een beetje vreemd. Ik heb er nog niet eerder van gehoord laat staan van gegeten. Iets te weinig om er goed van te genieten. Misschien omdat het "haute de cuisine" nagerecht betreft. Carpaccio 9, slibtong 7 en de kazandibi 8.

Bediening was vriendelijk en goed, hoofdgerecht duurde naar mijn mening te lang voordat het geserveerd werd (op het menu stond dat het iets langer duurde). Ik heb weinig te zeggen over drank daar ik alleen bier dronk. Ohja, de cappucino was goed! Illy koffie! Ik mocht een beetje proeven van de ijskoffie. Lekker van smaak en romig.

Volgende keer toch even proberen.