1. Afgelopen zaterdag bij De Griek in Nijkerk wezen eten op aanraden van vrienden.

Leuk restaurant, lekker sfeervol en gezellig. Bij binnenkomst werden we goed en net ontvangen, de serveerster vroeg of ze onze jassen mocht weghangen. Dit vond ik erg netjes, scheelt mij weer een stuk lopen en ik vind het een stukje service wat in een restaurant hoort.

Het eten was erg lekker van smaak, goed gekruid en veel variatie. Als voorgerecht ''meze'' genomen. Echt een aanrader voor als je van alles wat wilt. We hebben er met z'n allen echt van genoten.

Hoofdgerecht was ook erg lekker, veel variatie met vlees en wat we ook fijn vonden was dat de patat en salade in aparte schaaltjes kwamen, anders heb je z'n grote berg op je bord.

We hebben een leuke en gezellige avond gehad bij De Griek. Ik kom er zeker weer terug.

Chapeau voor het personeel!