1. We hebben 2 nachten geslapen in dit hotel, en de 2e avond en 2e ochtend hebben we hier ook gegeten. We hebben geen klachten over het hotel. Alles was naar wens.

Het restaurant viel ons wel een beetje tegen, en dan met name het eten. De sfeer en de service waren uitstekend, maar het eten niet. Het smaakte, maar daar is ook alles mee gezegd. We hebben een Wiener-schnitzel en een Cordon Bleu besteld. Dit kregen we op een erg groot bord zodat het vlees bijna wegviel. Er zat een aardappelkroketje bij met een stoofpeertje erop. Verdere garnering ontbrak. We kregen frietjes, aardappeltjes, bietjes en brocolli apart erbij, wat eigenlijk te weinig was voor 2 personen. Mayonaise ontbrak, en hebben we erbij gevraagd. Dit kostte 50 eurocent extra. Er zat wel smaak aan, maar het had meer smaak mogen hebben (zout?).

Afgesloten met een sorbet en aardbeien met slagroom. De aardbeien waren hard en zuur. Het ijs was wel lekker. De sorbet was ook lekker, al hadden de druiven pitvrij mogen zijn.

Voor de prijs hadden we meer van het eten verwacht. Als we terug zouden komen, zal dat om de sfeer en de service zijn.