1. Ik ga vaker met een vriendin lunchen. Hierbij proberen we vaak een andere zaak uit. Helaas was dit wel heel erg slecht.

Het was op dat moment niet druk, toch duurde het lang voordat we werden geholpen: ongeveer 30 minuten. Daarna duurde het 15 minuten totdat we een drankje kregen. De lunch was erg mager, het brood was taai. De omelet kwam uit de vriezer en was taai en koud. En bij een salade met tonijn mag er wel tonijn op en niet alleen sla. Ook ons eten werd niet tegelijk geserveerd. Er zat 10 minuten tussen.

Bij navraag waar mijn eten bleef werd het personeel erg onvriendelijk. En keek niet meer naar ons om. Drinken gingen we maar bestellen aan de bar, ook daar werden we genegeerd. Dan maar niks bestellen en de rekening krijgen was ook een uitdaging. Dan maar met jas aan allebei bij de bar staan en hopen op aandacht. Dat mocht toch 10 minuten duren.

Aangezien wij in de buurt wonen zorgen wij wel voor mond op mond reclame. En deze is verre van positief. Echt een tent om nooit meer heen te gaan..

1,6

1. Zulke onzin!

Domburg stikt van de terrassen wanneer je 30 minuten moet wachten tot je wordt geholpen dan sta je op en ga je naar een ander terras. Dan moeten de dames weer 15 minuten wachten. Brood was taai? Omelet uit de vriezer? (Er heeft de afgelopen 8 jaar geen omelet op de kaart gestaan) toen werd het personeel onvriendelijk en moesten de dames nog langer wachten. Met jas aan bij de bar staan wachten en ze werden weer genegeerd. Als al het bovenstaande waar is, wat ik zeer betwijfel, had dan gewoon weggelopen zonder te betalen.

2. Je mag het onzin vinden maar het is onze beleving. En als je er wellicht werkt of vaak komt. Probeer het lunch bordje eens. Daar zit namelijk een omeletje bij ;-). Ja uit de vriezer. En nee wij zijn niet zo asociaal om niet te betalen wellicht gaat u er zo mee om. En uiteraard heeft u alle vrijheid om er te blijven komen. Maar gelukkig zijn er voldoende zaken waar wij uitermate tevreden mee zijn. En met commentaar kan een zaak er alleen maar beter van worden tenzij een zaak er niks mee doet dat zijn keuzes die men kan maken. Ik wens u nog ontzettend veel bij de roode leeuw.