1. De laatste tijd slecht.

Ik heb graag knoflook saus bij mijn calzone. Dat hoort niet zegt de bedrijfsleider. Dus zat het er ook niet bij. Gisteren bestel ik weer hetzelfde en krijg ik bolognese saus. Ik belde maar de bedrijfsleider was niet blij "dat hoort niet" en zei "nou als u knoflook saus wilt kom maar halen en ik zal het doorgeven. Maar het hoort niet."

Dit is dus de laatste keer dat ik daar ben geweest. Ik dacht klant is koning? Al wil ik er pindakaas op...

1. Door klanten zoals jij worden ze niet meer behandeld als "koning".
    Zoals je hoort vinden zij het zonde om hun gerechten te verzieken met een sausje.
    Als je knoflooksaus erop wilt zoek de dichts bijzijnde albert heijn en schaf daar een tube/potje/knijpfles/glazen flesje met knoflook saus er gooi het er dan overheen.

Probleem opgelost.

Door jou recensie ga ik zeer zeker naar dit restaurant om te genieten van hun italiaanse delicatessen.

Klant is koning laat me niet lachen.