in Renkum

Van lekker hollands tot heerlijk oosters

1. Heerlijk Egyptische kip gegeten, redelijk pittig maar prima van smaak in combinatie met rijst. Daarnaast ook de gekruide aardappel, salade en frietjes erbij, alhoewel ik van mening ben dat dit een beetje teveel van alles is.
    Zoals de borden opgemaakt waren was het eenvoudig van aard en denk ik dat het misschien een leuke variatie zou kunnen zijn als er iets meer fantasie gebruikt zou kunnen worden om het geheel wat meer aantrekkelijker en kleurrijker te maken. "Eerst het oog en dan pas de maag". Een prima locatie overigens, lekker robuust en stoer met een beetje kroeguitstraling waar je dus prima (ook prijstechnisch) heel goed kunt eten.
    Van de buitenkant is (helaas) niet te zien dat er een prima keuken is en dat er lieve mensen zijn die je zeer gastvrij begroeten zodat je de tijd kunt nemen om te eten en je niet de deur uitkijken mocht het wat later worden. We komen zeker nog een keertje terug.
    Groetjes, A en C.