1. Sfeervol en zeer kindvriendelijk restaurant. De kaart is gevarieerd - van pizza, pannenkoek tot een wat luxer bordje eten - dus er is voor ieder wat wils.

Als voorafje bestelden we een mandje met brood en meestal bestaat dat dan uit wat stokbrood met kruidenboter. Maar niet hier! Wat een verrassing was het toen we een schaaltje met drie soorten (wit, lichtbruin en donkerbruin) overheerlijk afgebakken brood kregen met daarbij ook drie smakelijke smeerseltjes. Voor de kinderen hadden we een pizza bestel en het leuke is dat die enigszins zelf samengesteld kan worden. Mijn man had de spareribs en die zijn werkelijk om te smullen. Zelf had ik de Wildebrasburger. Beide gerechten waren meer dan voldoende en ook weer om je vingers bij af te likken. Wat mij betreft hadden de spekjes die bij de burger zitten echter wel wat meer uitgebakken mogen worden. Wellicht een tip voor de kok!

Tijdens het wachten op de gerechten hebben de kinderen zich prima vermaakt op de speelzolder. Ben zelf even een kijkje gaan nemen en ik zag iets wat ik nog nooit gezien heb: de zolder is in diverse 'kamertjes' verdeeld en in ieder kamertje kan wat anders gedaan worden (kappertje spelen, verkleden, gamen etc.) en er is zelfs een bioscoopzaaltje. Wat een uniek idee!

Al met al echt een restaurant om met kinderen te gaan eten! Wij hebben in ieder geval genoten!