1. Dit restaurant zeker niet aan te raden.
    Na telefonisch besteld te hebben, hier eten afgehaald. Telefonisch werd gezegd dat het eten over 15 minuten afgehaald kon worden. Een kwartier later was ik er en wat bleek.. ze hadden m'n bestelling niet klaar liggen, omdat ze het waren vergeten. Okey, 10 minuten later was het wel klaar en afgerekend.

Ik met het eten naar huis, maak het open en alles onder de pindasaus. Hadden ze een deksel blijkbaar niet goed gesloten. Dit was nog niet het enige.

Het eten was vrij koud, gewoon niet warm genoeg en er zat weinig smaak aan. Vond zelf dat ik best veel geld kwijt was voor mijn bestelling en daar mag je wel wat voor verwachten, vind ik.

Tevens waren de 2 saté en de nasi vergeten die ik besteld had. Deze stonden wel op het bonnetje berekend. Ik gebeld naar de zaak en het verhaal uitgelegd. Kreeg een ronduit onbeschofte medewerker aan de telefoon die boos werd en schreeuwde dat het niet waar kon zijn.

Ik gezegd dat ik net thuis ben aangekomen en ik toch graag het bestelde eten wil hebben, aangezien ik er al voor betaald had. Hij moest naar zijn zeggen even overleggen met zijn chef, maar okey, ik mocht het op komen halen.

Kom daar weer aan, nadat ik de rest van het eten op had, krijg ik een zeer onbeschofte medewerker tegenover mij, volgens mij dezelfde als ik telefonisch had gesproken, die opnieuw boos werd, begon te schelden en zei dat ik het volgende keer eerst zelf maar goed moet controleren. Ja, dag, jullie moeten zorgen dat het goed is en niet andersom, dan kan ik net zo goed zelf koken. Verder geen excuses, werd alleen met een naar gezicht aangekeken. Hier voelde ik me absoluut niet prettig bij en voelde me bedreigd.

Ik ben naar veel Chinese restaurants geweest en over het algemeen is dit wel goed, maar over de manier van zaken van dit restaurant ben ik absoluut niet te spreken en zal er nooit meer naartoe gaan. Ik zou dan ook iedereen willen adviseren geen eten meer af te halen bij China-Garden uit Venlo. Niet doen!

2,2