1. We waren met 2 personen en hadden niet gereserveerd, maar er was nog wel plaats in een achterkamer met 4 tafels. Het was daar wat koud maar in het grote gedeelte was de lucht weer vochtig warm. We kregen een "dropshot" terwijl we even op de tafel moesten wachten. Bij de tafel kregen we 2 stukjes krokant brood met gesmolten kruidenboter. Er is één keer gevraagd of we iets wilden drinken. Het bestelde stokbrood, de tzazikisaus en de twee voorgerechten werden gelijk met het hoofdgerecht geserveerd. We moesten zelf om de dessertkaart vragen en bestelden een Dame Blanche met warme chocolade saus. Helaas bleek dat in dit restaurant er geen slagroom op de Dame Blanche werd geserveerd. Die hebben we er iets later bijbesteld. Om goed te maken dat het schoteltje slagroom vergeten was kregen we een heerlijk drankje met likeuren en cassis van de zaak. Al met al toch nog bijna € 60 euro betaald.