Op dit adres zit nu: Cusco

1. Op donderdag 18 september jl. met de Venrayse Ondernemers Sociëteit (een gemêleerd gezelschap van ondernemers, 30 personen) een 3-gangen menu mogen nuttigen bij Markant Uden. Wat een prachtige ambiance en wat een uitstekende ontvangst! Keurig verzorgd. We waren wat verlaat, doch dat was geen enkel probleem. Na een kort welkomstwoord door de algemeen directeur Maarten Prinssen werden de drankjes en de keuze tussen 2 voor- en hoofdgerechten opgenomen. De voorgerechten waren zeer smakelijk en zagen er qua presentatie prachtig uit. Een van onze deelnemers had een glutenvrij dieet, waarbij Markant de puntjes nog eens extra op de i had geplaatst. Ook zij genoot van deze verwennerij. Even uit de stoelen voor een korte rondleiding, welke door Maarten vol passie werd gebracht. Helaas konden we hier niet al te veel tijd voor vrij maken, omdat onze buschauffeur anders over zijn rijtijd heen zou gaan. Maar wat verteld werd, triggerde het gros van de ondernemers om zeker terug te komen. De hoofdgerechten en het nagerecht waren tevens van grote klasse. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend te noemen. De medewerkers begrijpen het vak als geen ander. Er heerst een prettige werksfeer, wat als gast ook merkbaar is. Als zelf horeca-ondernemer zijnde werpen we graag een kritische blik op het totale plaatje van eetgelegenheden. Kunnen zij nog wat leren of kunnen wellicht wij hier nog van leren? Hier bleek het complete plaatje te kloppen. Niets op aan te merken, uitstekend verzorgd. Kortom: Markant Uden is zeer zeker een aanrader!