Op dit adres zit nu: Happ's

1. Vanavond ben ik met mijn vriendin gaan eten bij la Signorita, we hebben gebruik gemaakt van een grouponbon. In eerste instantie leek het erg leuk, vriendelijk werd onze tafel gewezen.
    Toen we eenmaal tapas wilden bestellen was het voor het personeel lastig om de gerechten te onthouden en wanneer we wat wilden (voor en hoofd). Ze vergaten drinken te brengen, namen de helft van de vieze borden mee en het bestek was niet schoon. Ik had als voorgerecht de zelfgemaakte vissoep, dit was daadwerkelijk een ramp.

Ik begrijp heel goed dat niet alles altijd op rolletjes kan lopen bij een restaurant maar deze keer was het wel erg. Bij het hoofdgerecht hadden we ossenstaartpuntjes, garnalen en spareribs. De ossenstaartpuntjes waren erg rauw dus dat hebben we helaas terug moeten sturen. Tijdens het eten ging ik even naar de wc, bij de wc aangekomen ben ik snel omgedraaid... dit was te vies voor woorden, de vliegjes vlogen me om de oren. Toen ik ging betalen realiseerde ik me dat we geen sangria hadden gekregen die bij de grouponactie inbegrepen zat. 1 drankje werd dan ook van de bon afgehaald, wat netjes was.

We hadden meer van onze avond verwacht!

2,3