1. Raoul van Wezel

Wij zijn hier dinsdag 16 september 2014 wezen eten. Ondanks de wat slechtere recensies op deze site wilden we het toch proberen, omdat het er wel gezellig uit zag. Gezellig was het er ook. De ambiance was goed en de bediening was prima.
    Echter vonden wij de gerechten erg tegenvallen. De smaak was goed, maar de prijs/kwaliteit verhouding liet te wensen over. Bij beide hoofdgerechten werd "bijpassende garnituur" geserveerd. Maar hier hoorde blijkbaar geen groenten bij. Broodje hamburger was helaas op een wit zacht bolletje en was niet bijzonder. Hier werd alleen een puntzak frites bij geserveerd. De coquilles met gamba's waren goed bereid, maar van beide vis werden slechts 3 stuks geleverd, met 3 snij- en sperziebonen en een smakeloos hompje gele rijst. Voor gerechten van respectievelijk €13.00 en €23,50 is dit beneden de maat. Hier had op z'n minst een toefje sla met olijfolie en azijn twv €1,00 bij gemogen. We hebben ons gemis van de groenten te kennen gegeven, maar als reactie werd alleen gezegd dat sommige gerechten nu eenmaal zo worden geserveerd en dat de groenten er dan extra bij besteld moesten worden. De cheesecake was lekker en een prima portie, maar de prijs lag wederom aan de hoge kant (€6.50).

Al met al een prima tent, maar de prijzen van de gerechten zijn misleidend.

5,1