1. Gisteravond zijn we voor het eerst wezen eten bij Cha House. We kunnen niet anders concluderen dan dat het eten fenomenaal was. Elk gerecht was een verrassende smaakbom. Als we naar een restaurant gaan, dan komen we niet om er te eten, maar om er verwend te worden. Met smaakvol eten, een klantgerichte en professionele bediening en een aangename sfeer. En dat is bij Cha House prima in orde. Bij voorkeur kiezen we voor een verrassingsmenu, omdat de kok zich hierbij kan uitleven en het altijd een positieve ervaring oplevert. Zo ook bij Cha House. Het is in grote lijnen een dimsum maaltijd, waarbij elk gerecht in viervoud op een schaal ligt (dat is overigens wel wat vreemd als je met z'n drieën bent), dus 3 x 4 gerechtjes per gang. Wij hadden gevraagd om de gerechten in drie aparte gangen op te dienen, zodat er ook wat rust in de maaltijd komt. Omdat je bij een verrassingsmenu niet weet wat je krijgt en Aziatische gerechten ook niet meteen duidelijk zijn, werd bij elk gerecht uitleg gegeven. Het 3-gangen verrassingsmenu staat niet op de kaart en dus is ook de prijs een verrassing. Mede gezien de uitmuntende smaak, vinden wij € 38,50 per persoon niet duur. Dat is dan wel zonder drankjes en nagerecht.

Uit eerdere recensies blijkt dat sommige gasten problemen hadden met de smaak, de inrichting en/of de bediening. Wij delen deze mening niet. Ik respecteer ieders mening, maar nu ik zelf bij Cha House ben geweest, komt het op mij nogal muggezifterig over. Wat mij betreft is Cha House een aanrader.