Op dit adres zit nu: Zout & Peper

1. Brigitta&Justin

Zowel ik als mijn zoon hebben een voedsel intolerantie en ze hebben daar altijd glutenvrij meel gehad waarmee we toch pannenkoeken kunnen eten. Zodoende kwamen we recent weer langs met het gezin nadat we een klein jaartje zijn weggeweest.

Het was even wennen bij binnenkomst: er zit nu een pizzeria bij maar het heeft nog altijd de gebruikelijke sfeer. Helaas veranderde dat nadat we onze glutenvrije spekpannenkoeken kregen: Het beslag was niet gaar en de spek was eerder gekookt dan gebakken. Onder het mom van 'Vandaag hebben we niet onze gebruikelijke kok' werden ze gelukkig vervangen door gare pannenkoeken met goed uitgebakken spek, en werd ons gevraagd of we dit volgende keer duidelijker wilde aangeven hoe we onze spek wilde hebben.

1. We zijn al eerder geweest en hadden dit probleem niet.
    2. Alsof ik na 50 jaar in de keuken niet zou weten hoe je spekpannenkoeken bakt!

Toen dit aangegeven was bij de kassa, werd er door het meidje dat mij hielp een retirade afgevuurd over hoe spek altijd vocht schijnt te verliezen waardoor het glutenvrije beslag niet altijd even goed gaar kan worden en dat we het volgende keer maar moesten zeggen of het spek uitgebakken moest worden omdat "niet iedereen van krokant spek houd". Dit voornamelijk omdat ze nu 2 pannenkoeken hebben moeten weggooien en het glutenvrije meel dat ze gebruiken heel duur zou zijn!!!!!!

Hier gaan we NOOIT meer naar toe!