in Philippine

Lekker eten , drinken en genieten

1. Dirk De Meirleir

Ik had op deze site een recensie gelezen over dit restaurant die me wel beviel. Waren een aantal keer eerder in Philippine moselen gaan eten, maar altijd in dezelfde zaak op het centrale plein als je Philippine binnen rijdt. Daar was alles altijd zeer ok, maar wou toch eens vergelijken. Als je even verder kijkt, vind je een soort oud marktplein waar dit restaurant is.
    Ik verwachtte, gezien de naam, een rustieke oude zaak. Het pand is rustiek maar daar houdt het op. Blijken de uitbaters eerder Spaans of Zuid Amerikaans te zijn. Nou ja, de kaart ziet er goed uit en de prijzen eerlijk.
    Conclusie van de avond: hebben nooit beter mosselen gegeten in Philippine (zowel op philipiense wijze als provencale, en in grote hoeveelheid, meer dan "à volonté". Oesters zeer ok, maar mossel garnaal cocktail vrij smaakloos, maak daar een garnaalcocktail van!
    Bediening is zeer vriendelijk maar niet altijd even efficient, de organisatie van wie wat doet en wanneer kan beter maar we hebben er niet echt onder geleden, behalve zeer laattijdige aperitieven.