1. Naar onze mening de beste in zijn soort in omgeving Schaesberg. Men serveert volgens mij zelfs echte lamsshoarma, althans, het vlees smaakt duidelijk anders (veel lekkerder) ten opzichte van dat van de concurrent. Prijs / kwaliteitsverhouding is zonder meer prima, je krijgt ruime porties voor je geld en alles is tot in detail afgewerkt (iedere bestelling wordt keurig geleverd met servetjes en een klein snoeperijtje voor achteraf). Volgens een goede vriend hebben ze ook de beste pizza's van heel Landgraaf, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee omdat ik van het "schoenmaker blijf bij je leest" principe ben en mijn pizza's dus alleen bij een echte pizzeria haal. Sfeer en gastvrijheid scoren helaas minder, maar eerlijk is eerlijk, daar maal ik bij een shoarmazaak ook niet om. Als je van tevoren telefonisch je bestelling doorgeeft staat het netjes op de afgesproken tijd en goed warm voor je klaar en hoef je het alleen maar af te rekenen en mee te nemen, zonder dat je je aan de entourage hoeft te storen. Kortom: woon je in Landgraaf / Schaesberg of ben je toevallig in de buurt en heb je zin in een snelle hap, dan is dit de place to be!