in Veldhoven

Amigos BBQ Restaurant

1. Gegeten met voucher. Erg leuke en complete deal. Best veel keuze van buffet qua vlees, vis en groenten. En heel veel lekkere bijgerechtjes en sauzen, zowel warm als koud. Enige verbeterpunten: pfoe, het werd in het voorste deel wel erg warm. We misten bij veel vlees en vis de aanduidingen van wat het was, ik wil toch wel graag weten of ik rund of varkensvlees ga grillen in verband met hoe rood dit mag zijn. Laat staan als je bepaalde vleessoorten niet wil of mag eten.
    En kleine bakjes voor saus zouden erg prettig zijn nu moet je die op je bord doen waarvan je eet en dat wordt een kliederboel. Vonden meer mensen, ik zag iemand sauzen in een gebruikt koffiekopje doen. Dit moet een horeca ondernemer ook zien en snappen dat dit zo niet werkt! Zet wat bakjes neer.
    Verder heel erg lekker gegeten hoor, zeker. Leuk ingericht ook. Wat puntjes op de i en we komen graag terug.