Op dit adres zit nu: Roadhouse

1. Op vrijdagavond wezen eten bij De Leeren Doedel aan de Amsterdamseweg bij Oosterbeek.

Vlotte bediening en zeer vriendelijk en nadat we een keuze hadden gemaakt (steak menu) duurde het ook niet lang voordat onze bestelling werd gebracht. Tot zover klinkt het nog allemaal acceptabel en goed. De steaks zagen er prima uit en waren niet droog en er zat ook een lekkere warme saus bij voor over het vlees.

Alleen de zeer magere portie friet (1 klein afgepast gevuld schaaltje met frieten) en de onduidelijke en schrale portie salade (ook 1 klein, afgepast schaaltje voor 2 personen?) lieten een onbevredigend gevoel achter. Kijk, als ik wil afvallen dan wil ik dat zelf bepalen en laten we eerlijk wezen: afgepaste porties zijn geen sympathiek gebaar.

Er klonk na het afrekenen een 'tot ziens', maar eerlijk gezegd vonden wij het meer een definitief afscheid. Jammer, en daarom dit keer terecht ook geen fooi, ondanks dat het niet aan de bediening lag. Wellicht denkvoer voor de eigenaar...

3,7

1. Ik weet natuurlijk niet wat jij verstaat onder 'kleine porties' , maar ik raak de friet nauwelijks aan omdat het zoveel is. Misschien is een maag verkleining een optie? Ik ben een Bourgondiër,maar het eten zonder friet en salade is voor mij zelfs teveel.

2. Een kleine portie: klein saladeschaaltje met frietjes. De inhoud was zelfs nog minder dan een kleine friet bij de snackbar, dus zeker niet voldoende voor twee personen. Overigens zijn wij absoluut geen grote eters, dus jouw voorstel voor een maagverkleining slaat nergens op. Beetje erg flauw. Overigens is een Bourgondiër geen veel eter zoals jij stelt. Voortaan je huiswerk beter doen....