1. Korte tijd na opening zijn we gaan lunchen. Ik had een salade. Na enige happen ontdekte ik twee haren. Dit heb ik gemeld. De eigenaresse reageerde heel kortaf en was al weg voordat ik nog iets kon zeggen. Ik ben haar achterna gegaan om te zeggen dat mijn eetlust was verdwenen. Dit was voor haar niet acceptabel. Zo gaf ik haar geen kans om het goed te maken. Ze bleef aandringen en ik hield voet bij stuk. Vervolgens kwam de sneer, dat het nog de vraag was van wie die haren waren. Het waren korte haren en ikzelf heb echt lang haar. Uiteindelijk heeft ze de salade van de rekening gehaald. Ik vond haar erg kortaf en absoluut niet vriendelijk. De uiteindelijke oplossing is prima, maar de manier waarop.... Jammer. Personeel verder vriendelijk, maar een aantal zijn onervaren. Doen wel hun uiterste best.